Politica de retur

1. Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
– ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat;
– ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese, în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.

2. Returnarea produsului/produselor comandate și livrate se va realiza exclusiv la adresa din Bucuresti, Str. Zăgazului, nr. 13-19, Sector 1 prin predarea personală a acestora de către Cumpărător ori prin expedierea lor, pe cheltuiala Cumpărătorului, printr-o firmă de curierat.

3. Produsele returnate trebuie să fie trimise înapoi în ambalajul original și în starea în care au fost primite, sigilate, cu etichetele intacte și împreună cu toate documentele care le-au însoțit, lipsa uneia dând dreptul furnizorului de a refuza returnarea și restituirea prețului.

4. În cazul în care Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din Contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv. În cazul in care Comanda este achitata, KRAMA va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la primirea produsului/produselor, cu excepția cazului în care se constată că produsul returnat prezintă lipsuri, deficiențe, deteriorări, etc, situație în care prețul se va reduce proporțional, potrivit Art. 6 de mai jos.

5. Suma va fi returnată exclusiv prin transfer bancar, în contul personal al Cumpărătorului, cu excepția cazului în care acesta  împuternicește în scopul arătat o terță persoană, prin act autentic notarial, înscris care se va prezenta în original.

6. Dacă Bunul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou (ambalaj deschis, accesorii lipsă, Bunul este deteriorat), ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea Bunului în stadiul inițial, după caz, sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumpărătorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de către Cumpărător.

7. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
- furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumpărător sau personalizate în mod clar;
- furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumpărător.